fredag 23 oktober 2009

Fredag....

Du sköna dag, äntligen är du kommen.... stanna idag hela dagen och för all evighet! Fredagar får en att må bra, gillar fredagar starkt, först fredagsfika på jobbet, sen fredagsruset för att jag man kommer få vara ledig över helgen och sist men inte minst fredagsmys och en känsla av frihet hela eftermiddagen och kvällen med min kära familj!
Ännu ett plus denna fredag är att mina föräldrar kommer till Bro, vi ska lägga golv och umgås! Det blir toppen det, dom kommer komma och skämma bort oss allihopa, fikabröd och kanske något litet åt både mig, Mikael och Melwin kommer som vanligt antar jag få något av min mamma.... Lillkillen har mamsen runt fingret, han har charmat henne totalt:)
Igår var vi hos svärföräldrarna och dom som vanligt skämmer bort oss oxå, vi är så lyckligt lottade! Vi fick god mat och sen byggde vi lego hela bunten och jag tror att ju äldre man var desto mer gick man in i byggandet, jag fick ihop en båt, Mikael två olika bilar, Alice en skottkärra och Martin....ja nu blir jag osäker... vart det något klart där???

På kvällen skuttade jag åter ner i källaren, knäppte lite kort eller Mikael hjälpte mig rättare sagt men mina bakgrunder jag får absolut inte till dom, dom är för skrynkliga, vet inte hur jag ska lägga upp detta.... Blir mestadels irriterad bara över mina amatör grejjer som strular!! FY!
Men självklart delar jag med mig av mina försök till utveckling, inget att dölja för man kan ju bara bli bättre!!!
Ha en trevlig helg! Så återses vi här på måndag!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Åh Carro vilken fin och go mage du håller på att skaffa dig!! Du är så fin!!
Trevlig helg på dig med!!
Kram kram