fredag 11 september 2009

Igår var en sån där dag då jag hade stora planer men ändå komma isäng i tid, hur jag hade planerat att jag skulle hinna allt är för mig nu ett riktigt mysterium.... men är ju lite klokare i efterhand!:)
Kom inte hem från jobbet förrän vid kvart i sex, bara där kommer ju första tecknet på att kvällen inte kommer bli lång... Mikael var duktig i trädgården och sprang runt med vår kära illalåtande klippande sak så då gick jag in för att göra mat åt oss, en väldigt sen middag... Lillen satt som en igel på mig ihopp om att få göra något skoj han oxå... Ut på promenaden efter maten!! Oj hoppsan nu var visst klockan över åtta, mina skolböcker var oöppnade och photoshop ned stängt men öppnade böcker slummade igenom en stund men insåg att leka med PS skulle vara mycket roligare... och mycket riktigt, efter nästan en timme där så var det läggdax... Äntligen i sängen vid 22:03 egentligen inte tidigt när man går upp vid 4-tiden så vaknade jag till när älsklingen kom hem från träningen och när en söt liten Melwin kom och var törstig som visade sig att det han egentligen ville var att ta min uppvärmda plats när jag gick upp för att hämta honom vatten;)
Nygifta Roger och Ellinor:

Under själva vigsel, fick med ringarna:)

Vid fotograferingen av oss amatörer:

Vackra Ellinor med hennes sagolika klänning som slog många hakor i backen!!

Nu är ju ämnet kärlek så då passade jag på att redigera lite bilder på oss två nyförälskade oxå;)

Ju längre tiden går, ju starkare blir min kärlek till dig, mina band knyts hårdare för var dag, utan dig vore det tomt och inget skulle åter bli helt igen!

Ha en skön helg!
Stora varma höstkramar från lilla jag!

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Va kul o höra att du läser min blogg! Och nu fick jag en till att läsa oxå :)
Först o främst, va fint ni har hemma!!

Jo vagnen då, vi är jätte nöjda med den fortfarande.
Det va tyvärr inte sån klickfunktion till bilbarnstolen men jag tänkte kolla om det går att köpa till som passar just den. Om inte annat så är ju inte hela kittet speciellt dyrt så om man verkligen vill ha den funktionen och om den inte går att köpa till denna stol så kan man ju faktiskt köpa en annan stol.
Jag vet att deras lager (billigabarnvagnar.se) ligger i västerås men jag vet faktiskt inte om dom har någon "affär" där man kan åka och kolla på vagnen live.
Ring och kolla! Det är ett par som driver hemsidan, jätte trevliga. Dom kör ju även ut vagnen till dörren om man bor inom en radie på 15 mil runt västerås :) Snabbt och smidigt gick det o få hem den.

Jag är som sagt supernöjd, speciellt nöjd är jag med att hjulen va så stora och att det va bra stötdämpning. Plus att man kan låsa framhjulen så dom bara är styrda framåt. Jag vet inte riktigt vart Bro ligger men för oss som bor på landet och har en stor hund som lär ut på långa promenader varje dag så är ju det perfekt!

Till sist... stort Grattis tillbaka! Hoppas svaren va liten hjälp på vägen och lycka till med vagn köpet.
Kommer du på fler frågor så är det bara att fråga :)

Kramar Lina

Oss.... sa...

Skönt att höra.....att det finns fler som inte alltid får till det som det var tänkt.....:-)
På tal om perfekta.....

Perfekt det är ni, jo ni är ju perfekta för varandra du och Micke!! Hoppas att ni får en underbar helg!!
Kram i Massor!!