tisdag 4 augusti 2009

God morgon alla glada!


Äntligen ännu en morgon närmare min semester, himelens vad skönt! Igår bokade jag en stuga nästa vecka på Gräsö... mitt lilla smultron ställe, stod i valet och kvalet om vi skulle tälta för Melwins skull! Jag tror att han skulle tycka det var riktigt skoj men nu var jag lite ego och tänkte på min bekvämlighet, hihi... förlåt Melwin:)
Sen ska Blaze med oxå och att bo i tält med barn och hund är nog kanske inte den bästa lösningen!!!


Igår när jag höll på i trädgården så fick jag syn på att rosbusken som Mikael fick i födelsedagspresent av Melwin och hans mamma hade fått sin första ros!!!
FINT!

Donade lite med våran grind vid parkeringen... först gjorde jag min en krans....

Hängde dit ett hjärta men ändå tyckte jag att det var något som fattades.... fundrade en stund och provade:

Ja, jag provade med en skylt, ska smaka på det i några dagar sen får vi se hur det slutliga resultatet blir!

Ha en bra dag! Kramar C

Inga kommentarer: