onsdag 29 juli 2009

Öland...

Audin tar sin styning mot den avlånga ön i morgon bitti, tar svängen förbi Avesta och hämtar upp mina kära föräldrar som står för notan för trippen!
Det ska bli himla skoj att komma iväg men vad som står på schemat är ännu väldigt oklart eftersom vädret kan skina eller braka! Men hoppas på fina dagar med sol så det blir lata dagar på stranden:)

Jag vill önska Er alla ett trevligt veckoslut och en trevlig helg hoppas vädret här i mitten av det just nu kalla Sverige blir lite varmare och soligare!

Kramkram

3 kommentarer:

Anna sa...

Njut av solen :) Den verkar inte vara här så ofta i år!!

Berit sa...

Ha det så himla bra...själv vet jag ju precis vad jag ska göra i helgen :(

Oss.... sa...

Ha det bäst underbara Carro och lova mig att inte vara för Perfekt hela tiden.....hahaha!!
Kram kram