onsdag 17 juni 2009

Volvo ägare....

... haha det trodde jag aldrig jag skulle bli eftersom mina föräldrar alltid förespråkat Volvo och min pappa har varit rätt enkelspårig förutom sista åren... trodde därför att jag aldrig skulle köpa en volvo för det blir ju nästa lite bevis på att han haft rätt:)

Det är även första gången jag köper en sån gammal bil, årsmodell -98 så gammal bil har jag aldrig haft och det är första gången jag köper en bil i hop med någon men med Mikael känns ju allt så självklart rätt! Men visst så får man lite ångest, en gammal bil, usch vet ju aldrig vad som händer då... men den blir ju bra som andra bil och lite skrot bil! :)

Att köpa en bil ihop med någon är för mig ett stort steg;) för jag har alltid sagt att jag aldrig ska sätta mig i sittsen att vara beroende med något av någon... men detta är ju början... för att kunna köpa den andra bilen så måste vi ju hjälpas åt vilket gör att vi är ekonomiskt beroende av varandra:) Men det kommer gå bra..... Mikael du är ju bäst!

Nu ska jag jobba!
Kram på er!

1 kommentar:

Kattis sa...

Hej !!

Då var man tillbaka till verkligheten & kylan. Hoppas vi syns snart. Kram Kattis