tisdag 16 juni 2009

Godmorgon alla kära!


Solen lyser.... vilken underbar morgon, i morse när jag cyklade med hundarna vart jag varm i hela kroppen av bara tanken att skymta solen, för egentligen var det ganska kallt vid 04:00!

Idag ska jag och min kärlek åka till Gävel och kolla på en bil, en gammal volvo... haha en dalk så min pappa kommer bli glad iaf! Sen ska vi även försöka sälja våra för att köpa den nya modellen av Mitsubishi Outlander... Det ska blir skojjigare än denna gamla bil:)
Åter till gårdagen, hämtade min älskade tös, hon är underbar och vart så lycklig när jag kom... hann knappt hälsa innan hon satt väntade i bakluckan för att få åka mot Bro.... men så enkelt var det inte för mercedezen skulle in på service innan försäljning så vi åkte ner till Landrins och gick därifrån till tåget och på perongen i Storvik stod det två snygga grabbar och väntade på oss, Melwin kom från sin mamma igår så det var kul att se honom.... han var mallig över postlådan sin;)

Ett kärt återseende: *kärlek*

Hon är ju för söt..... Kollar på folk och annat som tåget passerar... kommer någon för nära hennes tåg så muttrar hon lite.... hihi!



Ha en bra dag alla läsare! Kram Caroline

Inga kommentarer: