måndag 25 maj 2009

Välkommen tillbaka

Hipp hipp hurra nu när jag tillbax.... slut på sjukdom och deppande över att bara vara hemma, och tyvärr slut på semestern:(
Men med handen på hjärtat så är det rätt okey att komma tillbaka till jobbet, till verkligheten och att steppa runt i fabriken och åter få vara social är helt otroligt roligt!

Tyvärr har jag inte uppdaterat bloggen eftersom vårat internet krånglar men nu är det eftermiddagsrast så då tänkte jag passa på att klinka ner några rader så att ni vet att jag lever! Semester har passerat och mycket har hänt, Milano resan med mina oförglömliga toalettbesök, jag och italienska toaletter är ingen bra blandning, haha!
En underbar resa men tråkigt nog var vi lite hängiga eftersom sjukdomar var envisa.... men vi mös, strosade runt och kollade på Giro d´italia och medverkade i Interfesten för vinsten i Italienska ligan!










Lite bilder från Italien, i morgon skriver jag mer om hur allt har varit här hemma och på resan! Nu måste jag jobba sista innan hemgång så jag hinner med det som skall göras!
Kram på er!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Åh va härligt att du skriver igen.......
Har saknat dig såååååå
Kram kram Anki