tisdag 31 mars 2009

Vardagen tillbaka

Ja, nu var den här igen, slut på sovmornar så nu är det bara att kliva upp före tuppen vid 04snåret, tummen ner för det klockslaget:)

Igår pratade jag med en på jobbet om att alldeles för sällan så slappar jag och verkligen lägger mig på soffan för att uggla på TV så igår när jag kom hem från rundturen i avesta vid 18, så gick jag en lång promenad, lagade lite mat (eller rättare sagt ris, mamma stod för den goda köttgrytan! Världens bästa mamma!) SEN la jag mig på soffan, fick med mig Mikael efter hans träning och vi slog på en film...... !!! Kan inte ens minnas när vi såg en film under en veckodag senast, ibland har vi turen att vi orkar med en på helgerna när vi sätter oss i soffan i tid och inte känner oss allt för trötta och utarbetade!

Tiden rinner iväg nu måste jag äta min frukost och sedan ut på 2:an som kör utan yankee;)

Kram på er alla goa!

Inga kommentarer: