måndag 30 mars 2009

Lunch....

.... ja, sent vart det idag, min sovmorgon vart lite lääängre än planerat! Mitt huvud sprände mer än vanligt så jag valde att ligga kvar ända till kvart i åtta:)

Så hela min dag är förskjuten men nu sitter jag med lunchlådan här på bordet och knapprar i ivrigheten som glöder i mina fingrar! Härligt att vara tillbaka här efter en hel helg!
Helgerna springer väldigt fort iväg och framför allt denna helg när vi varit halvdåliga allihopa så inget speciellet har hänt!
Vi har pysslat lite i köket och våra planer är att under nästa helg så kommer det stå klart sen är det SEMESTER!!! Wieee...
Även fast inte det har hänt så mycket i köket för min del så har jag ändå varit iglig med penseln för jag har målat:
Lampor, bänk, slagbord och 2st hjärtan nästan allt detta har jag dammat fram i källaren hemma hos oss... där finns det mycket mycket, men jag vet inte vad jag ska göra av allt!








Lite pyssel som hänt hemma....:)



Hinner inte med mera lunch, blidde en snabbis allt pågrund av min sena.... haha
Kram på er!