måndag 2 mars 2009

Måndag morgon....

Visst går helgerna alltid lika fort och när man tänker efter så minns man inte ens vad man gjort, nu inte för att man varit full hela helgen utan för att det bara svischa till så är det måndag igen! Men visst är det oxå skönt att åter komma in i vardagen och känna att någnting händer, jobb, träning och vardagssysslorna!
Mellan mina rader kanske man kan läsa att denna helg inte varit så händelserik... Både jag och Mikael har haft matcher, tränat hund och sen har vi haft Melwin så där försöker vi lägga den mesta tiden, leka, busa och annat skoj!
Men paniken börjar krypa sig närmare för vi har ett kök som står halvklart och aldrig blir klart för båda två vill bara vara och mysa dygnerna runt! ;) Vilket är bra för det viktigast är att ta hand om varandra! Nu blir mina vänner glada att jag kommit till insikt med det men efter 7år av bara renoveringar i olika lägenheter/hus så värderar jag nu kärleken före..
Tack Mikael för att du fick mig att inse att allt inte bara är renovering!
Sommaren närmar sig och vi måste ändå försöka få klart det sista så att man kan lämna det bakom sig och slippa bo i en byggarbetsplats!
Nu ska jag samla mina krafter och återgå till dagens arbete!
Kramkram!

Inga kommentarer: