fredag 27 februari 2009

Fredagen är här!

Hej hopp vad fort veckorna strömmar förbi
men glad blir vi!
För helg vill vi ha
det tycker vi är toppen bra!!


Igår var det första vardagen på väldans länge som jag inte skrev, men tiden fanns bara inte, tog en jääätte lång promenad med hundarna när jag vaknade så jag rulla inte in på parkeringen i fors förrän närmare 9... men guuud så skönt det var och jag kan lova att hundarna gillade det oxå!
Sen var det bara jobba som en toka hela dagen för att hinna beta av listan innan mötet på måndag och efter middagen bestod av snabbvisitar hos mina vänner och andra bekanta;)
Träffade några gulliga:


En söt Nellie som börjar bli förkyld:(



En gullig Alwin som inte tyckte det var nå kul när jag slängde mig fram med kameran innan vi hann leka upp stämningen lite:)

I onsdags hade vi våran lediga dag tillsammans denna vecka, det var mysigt och kul... ute åkte bobb, tränade med hundarna tillsammans eller kanske det heter Mikael tränade mig med hundarna.. haha!
SKOJ IAF!



Mina underbara;)


Bros sötaste kille vågar jag påstå:D



Tack och hej för mej
Trevlig helg på dej!



1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg på dig också!