torsdag 26 mars 2009

God morgon!

En tidig morgon som denna har jag inte mycket att skriva om, för gårdagen rann förbi utan att det förekom så mycket aktivitet för nu har pojkarna hemma smittat mig så jag är lite förkyld:(

Men när jag kom hem från jobbet så var jag ute i skogen med hundarna och tränade lite samt gick en promenad, tyvärr hade jag glömt minneskortet till min kamera här på jobbet så några kort kan jag inte bjuda på idag! Jag hade tänkt knäppt på lite saker hemma oxå men kanske orkar det idag om jag inte blir sämre!
Målade klart bänken och började på pallen och bordet men måste målas igen idag, avbröt när min älskling hade gjort våfflor åt mig, våffeldagen:)
Klockan 19:30 stupade jag och Melwin isäng efter att läst en saga.... SKÖNT!

Hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ju inte bli sjuk nu...vi ska ju jobba ihop imorrn :)

I huvudet på Caroline sa...

Nu blir jag rädd för mig själv, hade ju helt glömt bort det:) Planerade att vara ledig men självklart vill jag jobba nu när det blir som gamla gooooda tider:D