fredag 27 mars 2009

Åter fredag!

Det är härligt med fredagar, tummen upp för veckan allra allra bästa dag!!!
Hade tänkt smitit tidigare från jobbet idag men det vart inte så för jag hade bokat att jobba nere på skiftlab idag, så jag får vara kvar till 14:00 men det kommer gå toppen, jag ska ju jobba med världens bästa Berit! Som gamla gooa tider:D En gång en B-lagare alltid en B-lagare!
Gårdagen flöt på som nästan alla andra dagar förutom att vi var till svärmor/far och åt middagen, det var gott och matdosa vart det oxå, Bra va??
Sen åkte vi hem för att jag skulle vila lite eftersom jag börjar bli ännu hängigare men väl hemma i huset så såg jag jobbet som bara fanns där och väntade på mig och skrek..... gör det, gör det!!
Haha då kom insperationen fram och förkylningen förvann!!
Sota får jag väl för det idag men jag målade bara fram till halv nio sen satte jag mig i soffan med Mikael en sväng innan jag stupade vid 21:20!
Nu är helgen nära och det hurrar vi för! Vi ska hitta på någe skoj men vet inte riktigt vad, någon som kan lämna förslag?
Ha det bra alla vänner och andra obekanta!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummarna för utomhusväder/aktiviteter. :)

Anonym sa...

...och jag får jobba med världens bästa Caroline!