onsdag 25 februari 2009

Vilken härlig morgon....

Även fast jag är trött som aldrig förr så är det en underbar morgon för en morgon som denna när jag kom ålandes in i omklädningsrummet så fick jag tillbringa en sekund med tre av mina bästa vänner där uppe... det är lycka det! Kanske egetligen inte det roligaste stället att träffa mina vänner på men det är otroligt roligt att se dom när man kommer igengrå på morgon och tror att det aldrig kommer ljusna!

Ville bara säga att jag älskar er mina fina vänner!
Nu måste jag jobba, dagen kommer bli knapp för klockan kvart i tre kommer mina barndomsgrannar och hämtar mig så ska vi fara till Valbo och köpa lite grejor, jag har ju för mig att det är lön idag... och den är ju till att spenderas... haha! Nej ni jag ska bli ekonomisk, det går inte bara att strö massa tusen lappar omkring sig, Mikael skämmer bort mig så det blir lätt så;)

Igår var en typisk Mikael dag, jag ville bara vara med honom och han ville åka å träna, vilken buse! Hihi När han väl kom hem så var ju jag helt sömning så jag kunde ju knappt gosa, men idag är båda träningsfria så då ska jag krama sönder min lilla kille:D

Kram till er alla mina vänner och andra bloggläsare!

Inga kommentarer: