torsdag 22 januari 2009

Godmorgon!

Vilken härlig morgon, känner mig så lättad... tänk att jag klarat av kursen... igår när jag kom hem efter jobbet så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra eftersom det kändes typ som jag hade semester, jag kände mig ledig :) Himla skönt! Men på måndag då börjar nästa kurs... fast jag tror den kommer bli enklare! NICE!

MEN ialla fall igår firade jag, fick blommor och bjöd på tårta, smarrigt! SEN fattade jag åter igen pensel för att dra några låååånga drag, målade klart TV-bänken och målade hall golvet en sista gång! Så nu är det bara Mikaels överraskning kvar, men jag vet inte om han ska bort över helgen ännu, vi får se.... men i vilket fall så kommer den bli av, vare sig han vet eller inte!

Idag vill jag oxå passa på att GRATTA lilla söta Alwin som fyller 1år, så tårta blir det idag oxå ;)



Jag vill även passa på att berätta att det snart är min dag, då önskar jag mig: (så ni alla vet vad ni ska köpa:)

Riktiga nice skor, passar perfekt för mig som bor där jag bor och är ute å traskar i snö ofta...! Tack tack!

Kram på er alla!

Inga kommentarer: