fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag!!

Jaha då var helgen snart här igen, trevligt!

Och vet ni? Jag är inte alla på skriv humör, trist va? Kan bero på att igår kväll (sent efter träningen) så fixade jag lite blomdekorationer och jag hade väldigt gärna haft med mig bilder på allt men det vart så himla sent så jag ramlade i sängen utan att hinna sätta i minnes kortet i krameran, så här är jag, sittandes på jobbet UTAN BILDER! Ännu tristare!


Men under helgen ska jag börja med Mikaels överraskning som inte kommer bli en överaskning eftersom han inte ska bort nå, så bilder kommer... både före och efter:) MÅNDAG!


Annars i helgen är det fullspäckat, ska till fröken Backlund och gratta henne på hennes dag och för hennes lilla bäbis i magen!! =D =D

Och söndagen har jag match så om jag ska hinna med att göra överraskningen så måste jag ta ett nattskift hemma i kväll oxå, men det är det värt! ;)


Måste jobba tänkte smita hem vid 11tiden men tidiga tåget!

Hörs och ses efter helgen!

Så:


HA EN TREVLIG HELG!


Önskar Miss Lynn

Inga kommentarer: