torsdag 25 juli 2013

Lite news from landet!

Hejsan hoppsan alle sammans!

Sommar, sommar härliga sommar, en vecka semester har jag haft och nu är det är arbete igen men snart så, väldigt snart så är det dax igen!! Jihaaa då blir det tre veckor till, alldeles förträffligt!! :)

Vår semester vecka spenderade vi mesta delen i Öregrund/på Gräsö, mitt älskade sommarställe, det har en stor plats i mitt hjärta!! Saknar.......

Denna liga var det som satte sina spår iår, haha fick ta med dessa två första bilderna för dom är så roliga, vi står och väntar på färjan, Linda får panik och slänger sig ur bild när färjan lägger till vid land igen...hihi



Micke, Lowe, Linda, Leo och Alicia
Spring för livet vet ja...... hahaha
Vädret var underbart i två dagar, solade vid stranden men dock var vattnet kallt så det var bara jag och barnen som badade!!
Ute på utflykt i Öregrund när det var lite kallar och blåsigare dagar!
Alicia och jag tränade stenhårt, löpte på så hon kom hem vältränad till Gotia :)
Min lilla kaxpropp!!!!
Micke åkte hem och hämtade Melwin under Onsdagen, så då vart vi 7 st i vårt tält :P SYSKONKÄRLEK!
En lite kall och blåsig dag klämde vi oss in i tältet för lunch! Vädret vart bättre och vi var till stranden på eftermiddagen 
En kväll i Öregrund
Vi bestämde oss för att lyxa med lite resturang istället för grillning som det har varit på schemat resterande dagar
Hela ligan förutom fotografen då :)
Alicia och Melwin, Alicias alla pojkars idol :)
En glass i kvällssolen innan avgång med färjan över till ön!
När vi kom hem hämtade vi katten, alias Batman!! Riktig sötnöt men dock lite smådryg....
Batman hos Alice
Pool/altanbygget forsätter, Martin och Micke kämpar på!!! Heja heja!!!
Varje dag jag kommer från jobbet ser jag förändringar, dom är super duktiga!
Jag och Sofia har varit på Furuvik
Het publik till..............
Mando Diao
Nya älsklingar är inköpta!!
Firat Gabbe på hans kalasdag! Goda tårtor och mycket mys med mina fina familjemedlemmar!!
Efter en natt hos syster hade det hänt mycket i Bro... altan däck är snart klart med oxå!! HÄRLIGT!
Inglasningen får dock vänta tills nästa år!! Varken tid eller pengar är något vi har överflöde av just nu :(
Men den som spar den har!!! :)
Ha en fin dag alla mina kära läsare som kanppt har något att läsa här :)
Kram på ER!

Inga kommentarer: