onsdag 27 februari 2013

Vackra vårväder

Måndagen spenderades hemma i Bro, vilket lyx!! Helt underbart väder... hade dock lovat små pojkarna att besöka badhuset, så det var bara att stå sitt kast :) hade ju hellre varit ute i solen och myst med lite skidor och korvgrillning men har man lovat så har man!
Dagen var mysig ändå, det viktigaste är ju att få vara med boysen sen vad man gör är ju bara en liten del och gillar dom det vi gör så är jag glad för att jag vet att dom är lyckliga....

Morgon i Bro

I söndags hade vi match mot Falu HK, tyvärr skadade jag mina tänder då en gammal lagkamrat som jag spelade ihop med för ca 10 år sedan, jag till tandis och fixade till raderna så nu är dom nya igen.

Även en liten weekend till Amsterdam är bokad, härligt att få komma iväg lite, jag vet att egentligen så är det inte tid för detta nu ekonomiskt men det är ju väldigt roligt med lite vuxen tid, tror jag ska gömma prislappen för min sambo och säga att hotellet är en födelsedagspresent från mig, för husefridensskull...hihi!!
Eller så kan man helt enkelt ta ett billigare hotell, men konstigt nog dom jag kollar på inkluderar lite högre siffror men inkluderar ÄVEN massa bekvämligheter, visst låter det underbart med relax, friskvårdavdelning, flertal pooler, ångbastu, massage, gym och gratis minibar mm :)
Haha... måste väl diskutera med mina andra medpassagerare oxå, antar jag!!

Ha en fin solig dag!! KRAM

Inga kommentarer: