tisdag 6 november 2012

TISDAG

Tjolahopp!!

Updates from Bro, men kanske dock inte så innehållsrika för det händer inte så mycket, tiden bara flyter på, det lunkar på i sin takt och var sak tar sin tid.
Handbollen har tyvärr varit vilande alldeles för länge, två matchfria helger…. det är verkligen inte roligt! Vilket har gett resultatet (medvetet eller omedvetet?) att det inte är så mycket folk på träningarna.

Igår hade jag och boysen en stund i ateljén då vi fotade julkort… haha jag skrattade när jag kollade igenom resultatet… bilden som jag valde ut vart en bild som bara lyser glädje, absolut inge allvar i den inte!

Hoppas alla Ni där ute mår bra!

I dag bjuder jag på lite bilder istället för ord, bild säger ju mer än tusen ord, toppen va?

Kvällsfotografeing från promenad med Zombi


Det är mörkt i Bro, endast en gatulampa


Frost är ljuvligt

Sol är vackert

Lowe är sötast


Från gårdagens fotografering

Kramkalas!!!

Inga kommentarer: