tisdag 23 oktober 2012

Vecka 43

Jag har kommit på det, jag får uppdatera här veckovis, då kanske jag klarar det :-)
Jag vet hur besviken man blir när man besöker en blogg och inget är uppdaterat, antar att det är en av anledningarna till att mina 100 besökare om dagen minskat radikalt.

Jag, Caroline Ericson börjar komma upp till ytan, tiden börja kännas normal... jag hinner med mig själv och mina finaste i min omgivning till en gräns som är ok.
Det känns underbart att äntligen vara i kapp, känna tomrum i alamackan utan att behöva bläddra fram 5 veckor för att hitta en tid att tillbringa med något roligt.

Toppen va?

Hoppas Ni alla mår bra oxå, hösten är på riktigt här, träden är i fina färger och frosten knackar på mornarna.... det var till och med så att min kära syster ringde och fråga hur lösningen för denna jul var! Herregud förstår Ni julen är snart här, tomten kommer snart, jag måste börja vara snäll så jag får julklappar även i år ;-)

Till helgen ska jag åka hem till Avesta, jag och Lolle ska tillbringa tiden med dalmasar och dalkullor så vi kommer hem med ännu bredare dalmål.... hihi
Sen är det faktiskt match mot Avesta på söndagen, där mina planer är att vinna, jag hoppas innerligt för annars kommer jag bli tokmobbad på jobbet :D


Underbara Backaänget en höstdag 2013


Mitt nya fynd :D
Kram
Caroline

Inga kommentarer: