tisdag 2 oktober 2012

Välkommen tillbaka....

Ja, nu är jag här igen, efter lite tillsägelser från både den ena och den andra, speciellt Jennica:-)
Jag har tyvärr inte mycket att bjuda på, jag är hemma och är sjuk, har inte ens orkat startat datorn men idag hittade jag min lilla busunge med den i handen och två tagenter i den andra..... så nu får jag inte tillbaka dom... :-(
Så att skriva V och C är lite svårt men jag får trycka hårt...

Hittade två gamla bilder på busungen, detta var i början av året.

Liten resumé från dagarna (veckorna) jag inte bloggat....

För nästan två veckor sedan så var jag och alla dalkullorna i Stockholm, guud vilken rolig tripp..... det var länge sedan jag skrattade så mycket, det var bara tok!
Vi hamnade iaf på Ambassudör på Stureplan, det vi inte visste var att det var blogg awards, vilket inkluderade mycket B-kändisar, jag som har noll koll över vilka som deltagit i Big Brother mm var helt vilse, men några andra vänner trivdes utomordentligt, typ Jennica:-)

Vi drog vidare vid midnatt och dansade till morgonkvisten och när det kändes som om fötterna skulle falla av av smärtan.

Sen  traskade en vecka på, arbetade med Ryssland eftersom Bettan är sjukskriven.... sen kom fredagen då var det fest med arbetet.... jag hade serie premiär på lördagen så jag var lugn, lite vin till maten och ett himla bra fotarbete på dansgolvet..... GUUUD vad jag dansa, tacka vet jag converse.... det är skönt det...
Hann spela match, vilket vart en stor vinst, 33-15 typ.... sen kom viruset som satt sig på min stackars mage, men idag klarade jag iaf att ta mig till disken för att diska i 2 minuter innan jag fick åter gå till soffan!
En dag till att vila så är jag nog fit for fight igen, lääängtar till att vara på benen igen, jag saknar ju allt det runt omkring mig.
Min förhoppning är att kunna spela match på Torsdag, sen åker jag till Stockholm på lördag, fotar bröllop och umgås lite med min kusin! Kanske något gott att dricka.... :-)

Ha en fin kväll!
Kramkalas

Inga kommentarer: