torsdag 13 september 2012

Ännu en bloggstopp!!!

Jajamen visst är det så, riktigt duktig i att ha torka på bloggen..... men man måste vara bra på något ju!, eller hur?

Ekorrhjulet det fortsätter att snurra, dagarna går mot sitt slut varje kväll och det som händer är det vardagliga, nästan inget mer utöver vardagensramar!
Cupen i helgen var lite utöver det ordinarie, riktigt kul med boll och vi tog hem en guldbuckla i B-final!! Härligt jobbat alla fina tjejer!!
Vi alla bodde i mina föräldrars lägenhet på 75kvm, det var ju riktigt mysigt... ha ha vaknade upp bredvid Lilian och min första nyvakna kommentar var -inte varje dag man vaknar upp och det första man ser ett par bröst :D
Gissa om det var lite fullt?!

Hoppas Er helg också varit bra, min kropp har varit lite sämre i veckan efter all träning (match), fightar och inhopp med en dunns ned i backen som landning.

Men när jag öppnade tidningen i veckan så fick jag skåda en liten vacker pojk, finaste FRANK!!
Åhh då blir man så glad, söta pojk och Bro Fotos namn under :-)))))

Ha en fin dag!!
Puss och kram

Inga kommentarer: