måndag 2 juli 2012

NU är det dax.....

Med lite uppdatering här igen, det var ganska länge sedan sist, fröken Ericson sköter sig inte nu förtiden.
Kanske för att det inte händer så mycket, jag fotograferar lite bröllop på helgerna, sen är det mestadels tid med familjen och veckorna före midsommar bestod av massor av träning, tyvärr har det nu kommit en långdragen förkylning som gör så att jag inte löpt på över en vecka, trist för jag började komma in i löpningen ganska bra och mitt sjävförtroende hade börjat byggts upp och jag var laddad för en handsbolls säsong i DIV 2 eftersom vi gick upp..... tyvärr kom beskedet om att vi valde att stanna i 3:an även nästa år och med det beskedet så kom förkylningen oxå...... så  jag har tjurat :-)

Helgen som varit har vi umgåtts hela familjen i massor, vi har varit på lite utflykter och varit och hälsat på Räihä på höjden! Riktigt skön slapp helt men vi har även satt upp tältet som min kära sambo har köpt, så vi är nu med tält!!
Ett stort tält med förtält och två "sovrum".... så det är väl bara att inse att man nu är en camper...... glad är barnen iaf...hahaha!

Tänkte även bjuda på lite bilder från midsommar, som var helt underbart, härligt vädet, roligt gäng och en stämmning på topp!!!!
Min syster gjorde fina kransar

Men min snälla! son vägrade :(

Fina familjen Gabrielsson

Mormor och Lowe

Kusinerna, bara kusin Melwin som saknas!!

Delar av det härliga gänget!


Familjen Andersson/Ericson, när ska vi
bli Zakrisson, Mikael?? haha
Ha en bra dag kära Ni, själv ska jag jobba halvdag och sen ska jag med Sara på lite bio och tjejkväll!!! Underbart!!! KRAM!!!!

1 kommentar:

Kattis sa...

Krya på dig Vännen !!
Själv ska jag krypa under täcket & deppa vidare !!
Kram