måndag 16 juli 2012

Jag räknar ner..... till SEMESTER!

Förstår Ni, snart är det semester, 5 dagars arbete på StoraEnso Packaging board sen är det en heldag på Brofoto...... sen är det semester i 3 veckor! Litet avbräck med en bröllopsfotografering under helgen veckan 31 bara!

Vi ska åka på två resor samt lite dagsutflykter och sen är det med i vår beräkning att tiden ska räcka till att snickra en liten uteplats vid entren i Bro samt många skottkärror med grus!

Helgen som varit har vi tagit det lugnt, under lördagen var jag och Melwin i Avesta, jag fotade ett bröllop och han badade hos "mormor och morfar".
Sen avslutade vi vår tripp med kalas för mamma, hon fyllde för ett tag sedan!
Men vi hann oxå besöka lilla sötaste Frank.... riktigt mys!! Så underbart liten och söt!
Min shoppinglista har blivit otroligt lång..... den som har mycket vill bara ha mer... haha vet inte vad jag ska ta mig till.... skor skor skor det är för mig en liten drog tror jag.... Men roligt är det!
Pengar är till för att spenderas, jag har precis fått hem mina älsklingsskor, dom är nu riktiga favoriter så nu när jag använder dom i denna takt så lär jag snart köpa nya igen :-)
Sen kommer förhoppningsvis dessa söta på posten denna vecka så jag kan använda dom till helgen.....
och hoppas verkligen dom passar samt är sköna så det inte blir en liten miss!

Mina naglar har oxå fått en omgång igen, ännu en liten drog, har man fina naglar så kan man inte vara utan dom helt enkelt, vardagslyx är man väl värd?

Nu ska jag tillbaka till arbetet!
Ha en fin dag alla Ni!
Kram

Inga kommentarer: