torsdag 5 juli 2012

Hej hopp i solskenet!!

Härligt med bra väder och sol, det är så himla skönt..... vi får valuta för pengarna som vi kostade på ett familjesäsongskort på Storviksbadet.
Storvik är utrustat med ett utomhus bad med 4 pooler, det är riktigt lyx faktiskt.... tycker jag som är en Dalkulla där det inte finns alltförmånga utomhusbad!!!

I Tisdags så var jag, Mikael och Lowe och badade sen när vi åkte hem tog vi en sväng förbi kvarnbacken där det är bilträff varje Tisdag på sommaren... Lowe gillade, pappa med, men jag tycker att Mikael kommer in på lite sämre tankar när vi är det för det är många Mc där oxå :-)

När vi kom hem så stod det en traktor på gården, Melwins mormor och morfar hade varit över med Melwins gamla traktor till Lowe.... det va verkligen jätte snällt! Lowe var överlycklig!!!
Brillorna ska vara på hela tiden!!!
Igår hade vi tre en liten lyxdag, vi dejtade direkt efter jobbet nere i Storvik på Thai och åt lite göttt, sen for vi hem och var ute en stund för att få lite sol på näsan.... mot kvällningen började jag storstäda undervåningen och tog mig äntligen tiden att "möblera" om lite prydnad saker!! Det är riktigt roligt och jag mår så bra av det.... detta lilla gör så mycket för mig!!


Ha en fin dag, det ser ut att bli riktigt bra väder idag.... själv räknar jag ner, för i morgon ska jag få träffa Lilla Frank för första gången, jag längtar!!!!
På lördag är det bröllop.... hoppas på uppehåll i Högbo bruk!!

Kramkram

Inga kommentarer: