onsdag 20 juni 2012

Midsommar är här.....

Jippy, en lång helg med nära och kära....... det kan faktiskt inte bli bättre!
Familjen Bro ska till Backaänget och fira med dom allra allra bästa faktiskt, detta år bjuder på en riktigt bra sammanstrålning så jag är i förberedar tagen med tipspromenad och femkamp!!

Mina älskade föräldrar, min fina mormor, käraste syster med familj, och svärföräldrar, Jonas syster och familj samt bästa kusin med familj, vi kommer bli en oslagbart gäng och jag vet att humöret kommer vara på topp med alla dessa glada och sociala människor!

I helgen som varit så har vi kalasat för finaste Nellie, hon fick prinsess klänning av oss, som hon gillade starkt!

Fina tårta<3
 Och i måndags var vi i Stockholm på Grönan, jag, Melwin, Sara och Kimi....



Jag och Kimi, längst upp, halva mitt huvud är med, munnen
går inte att missa :)
Ha en bra dag alla i solskenet, hjärligt med sol igen!!
Förlåt att mina bilder vänder sig automatiskt när jag lägger upp dom här, bara bilderna som jag fotograferat med min kompakta :( Dåligt tycker jag, risk för nackspärr!!!!

Kram på Er!!!

Inga kommentarer: