tisdag 17 april 2012

Fint med riktig ledig tid!!

Äntligen är jag i kapp med allt (jaja inte allt) som har legat och släpat så jag inte fått min egna kvalitetstid.
Efter en vecka semester från Fors så har jag själv kunnat unna mig saker, saker för bara min skull... som är roliga för MIG!!

Lördagen innehöll ju fotografering med Katarina, bara lek som var för min skull OCH på söndagen så bestämde jag mig spontant att bara åka till Avesta över eftermiddagen med Lowe (Mikael mådde lite sämre efter en sen kväll med innebandy grabbarna:-))
Inför den oplanerade trippen vart jag riktigt nervös, jag tjatade på att Mikael skulle följa med, självklart vill jag att han ska följa med men jag vet ju hur skönt det kan vara att vara hemma en sån dag när man mår lite sämre. Men efter att jag styrt ratten mot Avesta så gick det upp för mig!! Anledning till att jag tjatat på honom var att jag var rädd, rädd för att göra något oplanerat och utan koll..... Guud vad hemskt detta är... hur har jag, Caroline blivit!? Den mest "ta dagen som den kommer" människan har blivit en rikitg "petnoga almanacka" människa som har allt uppbokat och är rädd att ramla ur ramarna!
När jag väl kommit underfull med detta så kände jag mig så lättad, så fri, så lycklig och oberoende... DET HÄR ÄR JAG!!!!!

Tyvärr har min fullsmetade almanacka gjort mig till en annan, givietvis en person med koll på läget men hur lycklig är hon??

Som pricken på I:et så efter Horndal på vägen mot Avesta så ringde jag min syster om hon hade tid att ställa upp och modella i grustaget som jag så många gånger tänkt att jag ska fotograferat, mina planer har funnits länge men tiden har inte funnits eller jag har inte tagit mig tiden för att göra det jag vill!
Men nu blev det.... min syster kunde och det var mitt tokigaste fotouppdrag och så himla kul... JAG ÄLSKAR ATT FOTOGRAFERA!!!!!! Bilderna vart kanon snygga och jag har fått tillåtelse att blogga dom sen, toppen va???

Så nu har jag lovat mig själv att lugna ner mer tillvaro efter denna uppbokade vår... den gör i gång till helgen men är slut i mitten av Juni så till sommaren blir det lugnare igen och då kommer dom efterlängtade bröllopen och lyckan med kärleken!!!

Ha en fin dag alla mina vänner och läsare, jag önksar Er så mycket väl och lycka! Lova mig att ta vara på det fina omkring JUST dig, din tillvaro, dina goa vänner och din underbara familj!

Jag ska visa min familj hur stor min kärlek är till JUST dom, visa att dom är det viktigaste för mig och att jag älskar dom till tusen!!


Älskade mamma och Lowe

Backaänget och spontan bilder
från min spontandag:-)

Tyvärr var inte vädret så fint och varmt
men mys ändå!!

Kram
Caroline

Inga kommentarer: