fredag 2 mars 2012

Härliga FREDAG välkommen....

Veckans absoluta bästa dag är här.... Himmelens va trevligt!
Idag är alla glada på jobbet, alla här på fabriken (förutom skiftarna som ska göra helg) är ett strå gladare än vanligt!
Antar att det är för att helgen är väldigt nära, att få vara hemma i 2 dar (3 för mig, 80% aren) och umgås med dom som man älskar allra allra mest, SIN UNDERBARA familj!

Jag ska fira helgen med lite extra, vin och smirnoff Ice eftersom det är Petras 30års partaj på lördag kväll.. ska bli så mys att träffa alla mina tjejvänner igen, det va på tok alldeles för länge sedan!
Tänk att jag är så lyckligt lottad att ha så många fina, goa vänner... mitt register på RIKTIGA vänner är långt och tyvärr hinner jag inte med att umgås med alla så mycket som jag önskar men vi vet alla vart vi har varandra ändå.
OCH det är tack vare dessa fina vänner som jag har insett att jag numer inte ska lägga energi på att försöka vara trevlig och ändra vissa situationer som är på tok för trasslig men är man ensam med att försöka bygga upp en relation så är det ingen idé. Så nu gör jag samma sak, behandlar som jag blir behandlad... men jag ska säga att det är inte lätt för det är verkligen inte jag........

Nu önskar jag Er alla en riktigt skön helg!
Sköt om Er!
Kram från mig och familjen!

Inga kommentarer: