tisdag 21 februari 2012

Tisdagen och tillbaka till verkligheten...

Tjohej!!

Här är jag tillbaka till vardagen och jobb som alla andra veckodagar, en skön helg har paserat med mycket roligt innehåll!
En tjejresa till fjällen, himla skoj och mysigt!
Självklart saknar man familjen men vi alla behöver såna här helger där man bara har sig själv att tänka på, även de som inte tror sig behöva sånt behöver sånt så släpp taget någon dag från familjen och njut över att vara EGO ibland!!

Vi tjejer hade det kanon, snowboard åkning, vin, bar och god mat!! Naturen och tystheten uppe i Lofsdalen får en att må så bra... och det är nu inte så många veckor kvar tills jag åker med min familj dit igen, till fina Lofsdalen och den mysiga stugan som min kära vän har där uppe.

Denna morgon började vi med sovmorgon, sen ett besök hos BVC...BVC-sköterskan va helt chockad över hur mina pojkar beter sig, dom slogs, brottades och var allmänt tjuriga på varandra.... det är inte roligt hur det just nu fungerar eller inte fungerar hemma i Bro, dom är inne i någon fas där dom inte kan vara på samma våning, grunden för detta vet jag inte men jag kan tro att dom bara ses varann vecka inte gör saken bättre sen är kanske Lowes sömnbrist inte heller ett plus!? När ska min STORA pojk börja sova egentligen???!!!
Hur länge orkar vi? Inte bara jag och Mikael utan Lowe själv oxå?

Ha en fin dag ute i solen!
Kram på Er!
Lowe åker skidor på vår lediga dag igår!

Inga kommentarer: