torsdag 2 februari 2012

Sjukstugan har tillfrisknat!!

Här i Bro har magsjukan härjat runt, vi alla 4 har insjuknat och tillbringat mycket tid på toaletten... men nu är det över så nu är vi tillbaka i verkligheten, SKÖNT!!
Igår var jag och Loww hemma sista dagen, endast pga 48timmars regeln, vi hade en arbetar dag nere i källaren... det vart mycket gjort faktiskt! Härligt att se resultat... man blir lite ivrig så kvällen slutade med att jag tapetserade fond väggen i trapphuset!!! ROLIG, det kommer bli så fint.

Till helgen som kommer ska jag ta Mercan och rullar ner till huvudstaden för smakråd inför köp av bröllopsklänning så då ska Mikael och svärfar bygga upp väggen, sen är det bara att måla väggarna och lägga golv, VIPS så är min ateljé fulländad och HELKLAR!!! Invigning fest kommer alltså ske i början av detta år!! :)

I helgen har vi haft det bara bra, pulka, skridskor, match och fotograferingar... prima helg det! Härligt med detta vinterland, jag njuter av snön och älskar att tillbringa dagarna ute med mina pojkar och med täckbyxorna på....







Kramizar från Bro

1 kommentar:

Kattis sa...

Vad skönt att ni piggat på er. Här har det vart sjukstuga hela veckan, Magnus är rejält däckad i förskylning.
Ha en skön helg.

Kram