måndag 27 februari 2012

Ny vecka, nya tag!!!

Ännu en skön helg har passerat, och denna helg har varit mycket idrott inriktad... det är härligt det! Skönt att vi hunnit varit ute i det fina solvädret oxå!!

Lördagen åkte jag och Melwin på simskola, han vart så lycklig när den inte krocka med mina fotograferingar så det var jag som kunde följa med!! Och roligt var det också att se honom, han är sånt himla blötdjur, där kan man nästan tro vi är släkt på rikigt:) Men kanske mitt badsinne och mina badhus besök med grabbarna har smittat av sig på Melwin också även fast han inte kan ärva det av mig!! HOPPAS, bada är så viktigt och för att inte tala om hur viktigt det är att kunna simma.....

På eftermiddagen åkte jag, Lowe och Melwin på bortmatch, Lowe tjatade -åka bussen!! Hela tiden och han har fortfarande inte slutat...hihi
Kom hem till Bro på lördagkväll med en vinst bagaget, härligt jobbat svart/gult!!

Söndag morgon åkte hela familjen inklusive farmor och farfar till Kungsberget, Melwin skulle lära sig att åka slalom, så han är förberedd tills vi åker till fjälls.... och det tog inte länge förrän den där pojken lärt sig sväng i backen... då var det bara att jaga och sen dra upp, perfekta uppladdningen till min kvälls match bort mot Alfta!
Även där kom vi hem med en vinst!! Forsbacka köttar just nu:)




Ha en fin vecka alla Ni läsare, på återseende!!

Inga kommentarer: