torsdag 16 februari 2012

I lördags var det kalas dag för mig och Lowe:)

I söndags hade vi kalas för 2åringen och 20åringen.... roligt med paket!! Lowe nöjde sig med första som var det största men jag gillar verkligen mängden!! Många paket är roligt, jag gillar ju att fylla år:) Det blir man aldrig för gammal för hoppas jag!
Hela fina släkten var hos oss, några saknades tyvärr jobb och andra mer roliga saker.. men vi hade en toppen dag med besök av familjen från höjden som avslutning!


Dukat och klart, ballonger är ett måste:)

Paket öppning men Lowe är lite i bakgrunden, Melwin är nyfiken

Men Lowe slog sig fram.... och Melwin blev publik

Mamma fick hjälpa för han tyckte om dom första presenterna så det var roligt att leka med dom :)

Micke och Mange fick bygga ihop Byggare Bobb, behöver jag nämna att det tog typ halva kalaset....haha

Fullt koncentrerad

Fikat framdukat... jag har i af bakat lite...

Blixten tårta..... och två ljus på 2års dagen
Ha en fin dag alla kära läsare!!
Kram på Er!!

Inga kommentarer: