tisdag 3 januari 2012

Första uppdateringen 2012

Hejsan hoppsan..... det är nu 2012, tiden går rullande fort och vi blir bara äldre och äldre!! Paniken börja smyga sig på att jag kommer närmare och närmare 30... då blir man kärring va? Haha Mikael kallar mig redan gnällkärring;)
Hoppas allt är bra med Er där ute och att Ni har fått en bra start på det nya året, det har iaf jag, umgåtts med min fina omgivning, sovit middag;) och gjort årets först gympass, idag på lunchen kommer det andra passet, tummen upp för ur skönt det är att komma bort från kontorsstolen en liten sväng!
I morgon far vi mot huvudstaden, ska kolla på en bil, Mercedes, gå på disney on ice, kolla in kusins nya hus och sen stannar jag och Lowe kvar medans Melwin och Mikael åker hem då det egentligen är mamma vecka för Melwin och Mikael ska arbeta och tjäna pengar som jag kan hjälpa honom att spendera.... *fniss*
Jag rensade min kompakta kamera på kvällskvisten igår och tänkte bjuda på lite bilder från slutet av 2011, först hittade jag lite bilder där Lowe poserade en massa, han gillar det så länge vi håller oss utanför studion;)
Denna söta unge är hur söt som helst när han är glad men just nu är han inne i en lite gnällig period och sen så sover han fortfarande inte på nätterna, jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är tråkigt nog ganska knäckande i längden när man är vaken 2-4 gånger/natt. :(
Fredagen den 23 December hade vi en lite samkväll hemma hos oss med min familj från Avesta och Mikaels föräldrar...

<>
Nellie och tomten, hon var den enda som var modig ;)

Mina fina!! 
 Sen kom den efterlängtade nyårsafton då vi som alltid träffar familjen Oskarsson, det är mys det! Åt god mat, grillat faktiskt, då saknades snön, hade varit mysigare med snö och grill.
Mannen stod ute med pannlampa och grillade åt oss och Cecilia gjorde god förrätt, och jag då?? Jajamen man fixade till en potatisgratäng iaf, jag har ju aldrig varit känd för att vara proffs på god mat ;)


Förväntansfulla killar som vill se fyrverkerier

Grabbarna igen, Melwin och Alvin ville inte bli bra på samma kort:)

Gott nytt år på Er alla!!!!


Kram från oss i Bro

1 kommentar:

Ulrika Jonsson sa...

Inte blir man kärring vid 30 inte :-O. Har ingen lust att deppa ihop i sommar ;-).