lördag 3 december 2011

Uppdateringar från Bro

Hej alla glada!!!
Hoppas Ni alla mår bra, vi mår iaf bra, äntligen slut på alla sjukdomar.

Mina uppdateringar är ju inte direkt en vana här och när till och med mannen reagerade över det och frågade:
-Uppdaterar du inte bloggen längre?
Då vet man att då är det riktigt kris och dags för ett litet nyhets inlägg :)

Dagarna bara rinner i väg och tiden springer förbi, jag vet att Ni känner precis likadant, det är sant på riktigt JULEN är faktiskt här snart!!!!!
Paniken över allt som jag ligger efter med kommer ifatt mig på kvällarna när jag ska sova, julstöket, ALLA julklapparna, julbaket och julmysa med familjen.....
Jag har precis insett att jag jobbar på tok för mycket för att hinna med det vardagliga, och än är det många familjen som väntar på att få sina bilder levererade innan jul för att överraska med modeller i julklapp.

Lowe har haft vattkoppor så jag och Mikael har varit hemma med honom i två veckor och då har man fått umgås med lilla söta (men dock vilda:)) Lowe och då inser man genast hur mycket tid man förlorar med honom när man har ett jobb och sen driver ett företag på sidan!! Men jag kan inte släppa fotograferingarna, det är ju såååååå roligt!!!!! Så därför är en ny plan under skiss för kommande år 2012 och förhoppningsvis ska jag jobba lika mycket men mer tid till Lowe och resten av min fina familj!!


Mina nya studioblixtar har också kommit, ateljén är inte riktigt klar men blixtarna är ihop monterade och dom skulle provas, Lowe som var hemma med mig fick vara modell, han gillade det! Han har på något konstigt vis blivit intresserad man kan lyckligtvis styra honom ganska bra och sen när man fotograferat klart så vill han gärna kolla....haha sötis!!!


Melwin är hemma denna vecka, så nu ska vi passa på med lite familje fotografering, så då sätts både barnen, Mikael och jag på prov, det är faktiskt lite jobbigt när vi ska vara med på kort för jag springer emellan kameran och bild så vi blir ganska trötta och uttråkade fort!! Men vi hoppas med bra bilder så även vi kan överraska i jul :)

Nu ska jag leka lite med Lowe, pappa är lite bakis och ligger till sängs, vilket egentligen inte är så konstigt för klockan är ju bara 7:00.
Ha en fin helg alla Ni läsare!!
Kram Fru Bro

5 kommentarer:

Malin sa...

Men åh vad söt han är lillkillen! En riktig liten pärla.
Kram Malin

Kattis sa...

Hej !!

Det gick bra med bilderna, var och hämtade dem idag.
nu ska jag bara försöka meka in dem i ramen.
Tack snälla du!
Kram

Marie sa...

Ajajsing, så mycket det där ska killikilla,

Hoppas att allt är bra?
kramar

Marie sa...

Tackar, allt bra här med föruttom tassarna =D

Kattis sa...

Hallo hur är läget??

Kram