torsdag 22 december 2011

Snart är det julafton....

Förstår Ni alla hur nära det är nu, underbart men tyvärr är den här helgen över lika fort men då har vi julen 2012 att se fram emot!! Toppen!!
Idag har Lowe varit riktigt uttråkad med att vara hemma med mamma sin så det var mycket bus, först och främst så hämtade han pappas såg i källar trappen och fick sår på fingret.... men plåster va roligt :)

Innan vi duschade på eftermiddagen så klippte jag hans lugg för den är ganska lång men jag passade mig för att ta för mycket för då brukar Mikael morra lite om att han ser ut som en rikigt dalmas.... haha!
Men efter duschen när jag kammade håret så anade jag oro, det va lite väl tyst en stund så jag gick in mot duschrummet igen, på vägen hittade jag hår tussar så jag skrek till och när jag väl var framme hittade jag Lowe med handen i kakburken, försiktigt la han tillbaka saxen och klättra ner från bänken!! Men men då var redan två hack gjorda i hans fina ängla hår,..... vilket skit unge!! Så nu har han lugg på ena sidan medans lite tunt på andra och där är håret endast 1,5cm långt... haha!! JULFIN kallar vi det!!
Ps. Mikael morrade mer än vanligt men sen skrattade vi alla åt Lowe!! ;)

I dag bjuder jag på lite vinterbilder från vår promenad med terroristen Zombie.... härligt med snö...







Hann även med lite mörker fotografering under kvällspromenade... jätte kul att åter igen ha lite tid till att leka med kameran.... jihoooo!!



God kväll på Er alla läsare! Nu ska jag bege mig upp 2 våningar för att sussa lite!
Kramkram

1 kommentar:

Familjen A. sa...

Åhh vad jag ÄLSKAR bilder från (mitt) Bro! Det är det stället som för alltid kommer att vara nr 1, hemma!!

Åh vad jag önskar att jag kunde fota som dig, blev det ngn kurs? ;-) Är gärna med om det blir ngn. =)

Ha en underbart God Jul med mys och gotta!

Många kramar A!