lördag 8 oktober 2011

HeLg, SuPeRsKöNt!!!

Det är så underbart, ledig till är fakiskt det skönaste :)
Helgens fotograferingar är över, även fast det är roligt så är det skönt att vara super ledig nu!!!

I kväll ska vi på middag hos Lilian och Jim, bara mysa och bubbla massa skit, barnen sover hos farmor och farfar... så det blir lite sovmorgon i mön, kan vara toppen efter lite vin...hihi!

Häromdagen fick jag mitt paket från panduro så nu är min "lilla" byrå målad som ska vara nere i Ateljén...






(syns väldigt bra att den är fuskmålad :))

Och ateljén börjar bli VIT!!!!!




Ni alla får ha en mysig helg och jag ska ringa någon vän som kan publicera detta inlägg eftersom min dator tydligen inte tar emot JAVA :(
Jag har ju ny dator, vilket jag är både nöjd och missnöjd med.... himla bra för Photoshop går i dundrande fart eftersom Ram minnet är stort men att det inte ingick nå Officepaket va väl himla snålt???? Skulle skriva ut mina fakturor häromdagen men nej nej... dom gick inte att öppna!! Sen att JAVA inte kan laddas hem är inte heller roligt!!! :(

Myspys i Bro! (korvgrillning i nya kamin!!)




Kramkram!!!!

Inga kommentarer: