fredag 21 oktober 2011

Freeeeedag!!!

Underbart.... ska bli så skönt med helg!! Mycket sport i helgen och det har jag ju hört att det skall vara bra:)
Att ha helg är det bästa som finns, man får umgås och göra lite nytta hemma, jag tänkte faktistk måla väggarna nere i ateljén en sista gång och sen nästa helg så kommer vi lägga in golvet så är det så gott som klart inne i själva ateljén och sen är det bara hallen och trappen kvar... jippi!!!

Jag har nu en liten fundering angående golvet inne i studion, VITT eller GRÅTT?? Vad tycker Ni? Det värst är att jag måste bestämma mig tills i mrogon för då skall vi åka in mot Gälve och passa på att handla golvet samtidigt!!

Tänkte bjuda på lite bilder från min pappas 60års kalas, det var dock länge sedan men jag har ju inte kunnat uppdaterat från min dator hemma!

Gubbeluringen Lowe

Kusinerna Melwin, Nileo och Nellie
Födelsedagsbarnet Pappa med barnbarnen och fru samt Alice
Lowe på besök hos mammas jobb!!!!
Ha en fin helg alla vänliga själar där ute!!
Själv ser jag framemot derbyt Storviks IF mot Storviks SK ikväll, spännande!!
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Svejs! Tänk lite praktiskt där Carro med golvet! Kom ihåg hur jobbigt det var med vitt i köket!! PUSS!!! Petra