onsdag 14 september 2011

Livstecken är bra :)












Helt utan tvekan så lever vi här i Bro... det är ara det att lusten att uppdatera här på bloggen inte varitpå topp, vi har ju haft semester!! Jag har fortfarande semester från Fors men semester från Bro Foto har jag aldrig... så fotograferingar oc retuscherar är det massor av denna vecka när huset är tomt!!


Jag ska bjuda på lite bilder från semestern.... Jag började min semester med en helg i Stockholm med 9 av mina tjejer,vi hade jätte skoj!!!



Veckan därpå for jag och älskling min till Kusin i Stokholm, vi hade egentid och hade skoj i Stockholmsvimlet, alltid lka kul att träffa min kusin och familj!!



(dagen efter:))

Sen har vi varit hemma och donat lite, som jag har uppdaterat om tidigare.


Min mormor har fyllt 85, hela släkten samlades och firade henne och då passade vi på att fotografera oss alla tillsammans oxå...



Mormor med barnen;)



Lowe och Nellie:




Vecka 35 kom den efterlängtade cypernresan!! Har nu insett att Cypern är mitt favvoställe, har aldrig haft så fint väder en HEL veckan förr, vi trivdes jätte bra alla, fint ställe, trevligt sällskap och massor av bad... grabbarna var galna i vattnet! Lowe var känd över hela stället som tuffingen för han var våghalsad och hoppade från poolkanterna och sprang rakt ut i havet och slängde sig i saltvattnet!!:)







När vi kom hem så åkte jag och Katarina till Stockholm och fotade lite i Citystudion, lekte av oss lite, hihi det är så kul att testa nya saker samt att flumma lite framför kameran!!










Äntligen kom uppdateringen som många många har tjatat efter,hihi....

Och sen ska jag ta dö på ryktet om att BRO FOTO ska läggas ner, tvärtom... det expanderar men så det är bara att boka tid men dock fullbokat till nästan mitten av November.

Fotobloggen är oxå uppdaterad och kommer göras det ikväll igen!


Kram på Er alla fina

1 kommentar:

Kattis sa...

Hej !!
Tack för senast, vilka pangbrudar du har fångat på bild. Kram