söndag 24 juli 2011

Snart måndag morgon....

Min kille han jobbar dygnerna runt, så jag och Lowe har haft väldigt mycket ensam tid under veckan och helgen som varit, jag tror till och med att Lowe är lite trött på sin kära mor;) Hihi.... I alla fall idag när jag skulle vara duktig och fotografera honom, han både hatade kameran, blixtarna, hatten och slipsen... inget va bra och det talar nog bilderna om!





Men gobiten är helt underbart söt ändå.....



I lördags hade jag ännu en super rolig bröllopsfotografering, vilket kanon jobb jag har skaffat mig :) Jag hade även sällskap av en annan fotograf, Emma Östberg som hjälpte mig under dagen både för och under cermonin, guuud va skönt det är att vara två!!


På kvällen åkte jag och Lowe ut till holmen och besökte mina kära, fina vänner som hade picknick med lite drickbart, dom firade söta Tessan som fyllt 30år och var i Avesta på besök, det va skoj att få se alla, prata och mysa med tjejerna!! Det va tyvärr alldeles för länge sedan!!


Idag har Mikaels bror och Kattis varit här och hälsat på, jag och Katarina pratade mest kameror och allt omkring det... så Magnus såg väldigt road ut... haha!!!


Nu ska min första gamla kamera säljas, det har varit min reserv kamera under senaste året men nu har jag köpt ännu en ny så nu blir Canon 50d min reserv kamera så därför har jag ingen nytta för min gamla 1000d längre!! Så är det något som är intresserad, maila mig för övrig info!!




Hoppas Ni haft en fin helg!!

Kramkram

2 kommentarer:

Mirre - Fotograferande hundtoka sa...

Vad ska du köpa för kamera då?, lite nyfiken. Haha han såg lite smått grinig ut, fniss

Mirre - Fotograferande hundtoka sa...

Ohh vad roligt =D, grattis. Jo tack bara bra här
Kramar