tisdag 12 juli 2011

Semester....efterlängtad!!!

Sommaren går och veckorna rullar på... vädret är faktiskt oftast kanon men det är väl för att man jobbar antar jag:)
Igår kom det verkligen ikapp mig att jag inte alls har tänkt på små pojkarna när jag planerat alamackan denna sommar, usch vilken ångest det ger mig! Näst intill varje dag är dom på dagis och igår frågade Melwin när egenligen vi ska åka på semester? Vi (pappa, Lowe, du och jag) brukar ju åka på semester... till öland, spaninen och gräsö!


Hjälp, vad har jag/ vi planerat för semester till Melwin i år? Han ska ju tyvärr inte med till Cypern i sensommar så det enda som står på schemat för honom iår är nu Leksandssommarland som vi beger oss till på fredag med familjen från övre och stannar där till lördagen! Det ska bli skoj och gissa om Melwin blev glad när jag svarade honom om att vi åker snart och visade broshyrerna om sommarlandet !!!!

Men annars ser det inte ut som om vi kan klämma in någon mer resa med Melwin, vi har semester 33,34,35,36, vilket är en väldigt sen och jag har bröllopsfotograferingar nästan varje helg, förutom v31 och då har vi inte Melwin. Så den jämna veckan 34 tänkte vi åka till Gräsö men nu ser det ut som om det behövs folk på jobbet här så då kan vi inte åka då heller, helgen där=bröllopsfotografering.

Men hoppas han kommer gilla sin sommar ändå, njuta får man försöka göra på sin lediga tid på kvällar och helger.
Ha en fin dag!!!
Kramkram


Öland 2010

1 kommentar:

Kattis sa...

Tack för dina fina ord.

Kram