torsdag 7 juli 2011

Livet i Bro




I Bro är det full rulle... i helgen som va (ja det är snart helg igen) så hade vi ju kusin med barn på besök, jätte skoj hade vi alla, vi ville int att dom skulle åka och inte heller ville dom åka :)


Veckan har bara rulla på, massa jobb faktiskt, jag har hand om England två veckor nu det är proppat med papper med frågor om allt och ingenting... men det värsta är att allt är ju såklart på engelska... ja, nu övar jag min engelska så det bara ryker om det, mina kära kollegor skrattar åt mig för att jag sitter och pustar och svär ;) Kanske inte är så konstigt eftersom jag inte ens kan allt som berör kunderna i England på svenska, hur ska jag då förstå det när dom ringer och sjunger en ramsa på ENGELSKA? Hihi


I går var vi och fira min fina mamma som fyllde år, alltid lika mysigt och kul att få vara i Backaänget och träffa min underbara familj som inkluderar sötisarna till syskonbarn!!!


Nu jag göra ett ryck och kanske till kvällen kommer det uppdateringar på fotobloggen och hemsidan.

Ha en fin kväll alla underbara läsare!!

Kram

Inga kommentarer: