tisdag 24 maj 2011

Underbar ledighet!

Hej alla Ni glada!


Helgen har paserat och det är underbart med ledighet, speciellt när det är trevlig saker som sker under ledigheten! Jag och Lowe var som tidigare nämt varit i Avesta, hade det mys och blev bortskämda! Vi lämnade dom tre andra grabbarna hemma och åkte mot Dalarna tidigt lördag morgon... dagen spenderade vi med mamma, pappa, mormor, Louise, Nellie och Nileo. Vi åt god mat och lekte lite:)
Sen lämnade jag sällskapet för en bröllopsfotning i Grytnäs, SPÄNNANDE! Brummade mot tillbaka till Backaänget vid tre-tiden, slängde på mig partyblåsan och syster gjorde en tatu, för på schemat stod ROCKfest med Stora Enso! Lowe fick vara kvar i hos mor och far medans Louise skjutsade ut mig till Hede!


Där träffade jag underbara B-lagare, den årliga förfesten hos Lotta som alltid är den bästa :) Lika trevligt som alltid, jag är glad att jag fortfarande är bjuden dit även fast jag slutade på B-laget för nästan 4 år sedan!




Sen hämtade"privatbussen" upp oss och skjutsade in oss till Avesta, där bjöds det på god mat och jag tillbringade massor och ännu mer massor av tid på dansgolvet!! Det va riktigt skoj!!



Här kommer bilderna som jag lovat på nya soffan oxå:) Det vart jätte bra, ännu mera blandat att gammal och nytt... att blanda mordernt och romantiskt är ju helt perfekt (det tycker iaf)




Kram på Er alla fina läsare som kikar in här hos mig!

6 kommentarer:

Marie - Tävling Pågår sa...

Ohh vad fiiint ni bor och sicken snygg brutta du var på festen, coolt med en tatto, hur gjorde hon den????

Så rart att du får vara med där på festen, men de tär klart du f¨r =D, vem vill inte ha dig med =D

Underbara bilder som alltid

kraaaaaaamar

Familjen A. sa...

Va snygg du var, och soffan oxå såklart. =)

Kramar!!

Oss.... sa...

Hallå Snyggo!!
Tänkte bara tala om att jag är här och läser!!
Massa Kram Anki

Marie - Tävling Pågår sa...

ja, det är jättefiiina tapeter, kommer bli snyggt. Ska visa sedan då de tär klart, peter har erbjudit sig att tapetsera om, så vi väntar in hans tid =D


Allt bra här
kramar

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hej hej! Jag hittade hit från någonstans! Kul att hitta hit!
Ha en bra dag!

Jennica sa...

Men hööru snyggo=)=)
O vad fint det vart med soffan!!!
Saknar dig!
Kram o puss