fredag 27 maj 2011

Mitt lilla charmtroll

Lilla eller nu stora Lowe älskar dammsugaren, slå avoch på när jag springer runt med denna sak, det är roligt det... ännu roligare är det att sitta på den och åka med i blåsten:) Ja, dammsugaren används flitigt i Bro, varje dag drar jag och Lowe ett varv i huset!!





Igår spenderade vi dagen nere på dagis, det var gårsdsfest/avslutning för 06:orna, barnen sjöng och Sara med familj bjöd mig och Lowe på fika, MYS!! Tyvärr var inte Melwin där, det hade varit kul att få träffa honom där nere och fotat när alla i klassen fick sin lilla avslutningspresent!




Nu är min rast slut så jag sjunker in i min mail och i Fenix, tyvärr ligger systemet i Finland nere så Ryssarna får vänta på sin post och leverans...


Trevlig helg på Er alla, Kramkram

Inga kommentarer: