söndag 6 mars 2011

Söndag=slödag

Idag har jag inte mycket att skriva, idag bjuder jag på mer bilder än ord, veckan som är på gång, Veckan med stort V kommer nu inte med lika stor gläjde som jag trodde den skulle komma! Glädjen att få åka på en femdagars fotokurs!

Tyvärr kommer även en väldigt tråkig sak inträffa i morgon, en sorg som kommer ge mer smärta än man kan ana... men tyvärr ett måste och jobbigt att det krockar med min resa så jag inte kan vara hemma och hålla om mina familjemedlemmar när tomheten kommer eka i vårt hus! Ingen som längre följer en, ingen som längre tigger mat, ingen som längre lyckligt välkomnar en hem.....

Bros glasögon orm...

Helgen vackra väder ger riktiga vårkänslor!!


En korg av mamma och ännu en korg fyllde med väldoftade och vackra tvålar av min kära syster..... (i födelsedagspresent, fast det va länge sedan;))

Blommor i ljuvliga färger.....


Kram till Er alla fina läsare!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men kära vän! Det är nog det värsta man kan vara med om, förutom när en närstående går bort.....tänker på er! Skulle vilja vara hos dej nu och ge dej en bamsekram...saknar er! Kram Petra.

Mirre sa...

masssor av vackra foton, och tänkt på er idag, hoppas att det är ok, ni har det jobbigt idag jag vet

bamsekramar

Anonym sa...

Så tråkigt men som jag förstått är det för Lillens skull ni tagit beslutet. Det är starkt ta ett så svårt beslut och inte bara skjuta det framåt.

Många kramar Tessa