tisdag 29 mars 2011

Nedräkning!!

Nu närmar sig resan med storm steg, det vart så verkligt igår när Melwin packade sin resväska innan han åkte iväg till sin mor för att vara där i veckan innan vi åker! Han var super stolt över att vika sina kläder och packa ner dom i HANS resväska som han kunde dra själv:)

Bild från 2009
Igår mixtra jag lite med min blogg, så resultatet blev såhär, kände att det var dax att förny mig lite här, min blogg har ju sett ut likadant länge samt att andras börjar lika min, ja kanske efter som det har varit helt vanlig;) Men det rosa och enkla består... bra va så Ni hittar hit! Nu ska jag arbeta lite så hörs vi senare!!! Kramkram
Mina älsklingar!

3 kommentarer:

Marie sa...

Vilka söta bilder =D, vad härligt ni ska ha det. Samt vad sött med hans lilla resväska, hehe.

Fint du gör det här =D
kramar

Marie sa...

jag har ingen avancerad frilla alls, en mer uppklippt page och sedan färgat bort utväxten =D

kramar

årstidens bästa sa...

Hallå där.

Fru H här.
Hoppas ni kommer få en skön semester.

Stor kram
Linda