måndag 28 februari 2011

Helgen som gått....

.... har varit en riktig toppen helg, fredagen hade vi en riktig mys fredag med mycket skratt:) Vi spelade Wii hela familjen, allavar väldigt inne i det och vi försökte klara så många banor som möjligt och det roliga va att Melwin va nästintill lika bra som mig mig och Mikael!!
Natten till lördagen vart det inte mycket sömn, nervositeten inför lördagensbröllopsfotografering gjorde så jag hade lite sovproblem:) Men nu är mitt första bröllop fotat, en himla rolig dag och givande timmar men glädje och kärlek!! Vet inte hur jag ska kunna tacka brudparet för att dom lät mig? fota deras lyckliga dag, jag är ju nybörjare bara:)
Lördag kväll skulle jag och min kille kolla på film men vid halv åtta däckade jag....helt utmattad...hihi!
Söndagen for vi till Borlänge med våra vänner från höjden, några timmar shopping i kupolen(tror det bara var jag som shoppade?? 3 par örhängen och en klockan, reamästaren som man är så gick slut notan på 240Kronor;) Halvareapriset samt ta tre och betala för två)
sen åkte vi till Auqa nova och svalka oss lite, lekte av oss och hade jätte skoj!! Tummen upp för Auqa Nova....faktiskt en klass högre än Parkbadet (förlåt Anna;))
Bilder kommer sen, nu är det dax att städa huset efter helgen då jag har jobbat hela FM!
Stora kramar till Er!
Hoppas Eran helg har varit lika toppen som vår!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Hej !!

Vissa av bilderna är lite PS:ade är svårt att få ett lagomt ljus. Hitade en kurs på nätet förrut om blixtfoto om jag funderade på att testa om jag hittar på den igen.
Kram

Mirre sa...

Låter som en toppenhelg och vad mysigt att bada och spela wii =D. Spännande att se foton från bröllopet =D
kramar