lördag 5 februari 2011

HELG!!

Att inte ha själva kalaset på sin kalasdag finns det en viss charm med för då får man lite paket utspridda på fler dagar!!
Men på själva dagen så låg det ett paket i brevlådan och väntade när jag kom hem från jobbet, gissa om jag blev överraskad och glad!?
Det var ett paket ifrån söta Anna, hur gulligt som helst ju! Tack du fina, fatet passar perfekt hemma hos oss, som sagt jag ÄLSKAR hjärtan!!

Igår hämtade jag hem ett till paket efter jobbet, min älskade BLAZE!! Åhh så man saknar henne men nu är hon här hos oss och ska stanna i 2 veckor!!!
Sen var jag upp till mina kära föräldrar och även där fylldes jag med mer paket, ett högtalarsystem till min fotostudio och söta tossor resten ska jag få när jag ska ha mitt kalas nästa helg!
Och idag har jag varit snäll mot mig själv och köpt egna paket till mig;) Hihi... det måste man ju unna sig! Köpt mig en telefon med KNAPPAR av min kära vän Sara som hade en sprillans låg hemma! Sen har jag varit på Media Markt och köpt mig ett till objektiv, en NY kompakt kamera (var så trött på min gamla) en Canon Powershot SX210 IS och är super nöjd!! Så alla dagens kort är tagna med den:)

Så leksakskontot har ökat...toppen!!

Lowe och jag...

Lowe och Blaze

Lowe.... Sötast!!

Har lovat mig själv att ta med Blaze in i studion någon gång under dessa veckor så jag har kort på henne...ska bli kul och se hur hon sköter sig då;)
Sen har jag uppdaterat fotobloggen med denna mage.... Kika gärna in!!


Kram alla fina och ha en underbar lördagkväll!

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åh va kul att du gillade den lilla presenten. =) Jag vart sugen på en till mig själv så snart är jag nog ägare till en oxå. =)

Kramar!

Mirre sa...

Ohh vad mycket du fått fina du =D, ohh får du ha Blaze i två veckor, de två bästa veckorna ever va?, vet att du saknat henne massor =D

Går det bra ihop med henne och rottispojken?

Kul med nytt objektiv och kamera och telefon, ujj vad mykt roligt du fått =D

Kramar

Mirre sa...

Ohh förstår att det är underbart, ja ibland är det omöjligt att få göra som man vill tyvärr, men du får njuta till max dessa veckor då =D. Så rart att Lillen njuter i fulla drag också, pluttisarna

Tack för de rara orden
kramar