fredag 11 februari 2011

Åter helg!!

Vilken fredags morgon... vilken snöstorm!! Herregud, fick skotta framför garageporten och hann bara ut med bilen sen körde jag fast på gården... haha... jag svor över den gula faran som har jävlats med mig denna vecka då den inte ville starta igår när jag skulle åka till jobbet! Väckte Mikael som fick hjälpa mig loss sen var det bara att invänta plogbilen för att kunna ta sig ut från våran väg så 09:05 stämplade jag in i morse! Liiiite sen kanske...
Men nu är det helg snart och vägarna börjar bli bättre, det har iaf slutat snöa här i Dalarna så hoppas det är bättre hemåt oxå!
I helgen kommer det bli kalas och 3 fotningar för min del och match för Mikael så helgen är fullspäckad som vanligt! :)
I veckan har vi varit och badat i Parkbadet, med familjen från höjden! Jätte trevligt förutom att Lowe grina näst intill en timme så snälla farmor och farfar fick hämta honom!
Bilder från baddagen....
TREVLIG HELG PÅ ER!!!! KRAM KRAM

5 kommentarer:

Mirre sa...

Ja det är nog mykt kaos som hänt i morse, nästan läskigt ju. Vilka härliga badbilder, vill hoppa i jag med =D

ha en underbar helg du med
kramar

Hanna sa...

Nämen tjejer.. Vart är bilderna på er?? bada inte ni =)

Familjen A. sa...

Härliga badbilder. =)

Hoppas även mammorna hade lite skoj. ;-)

Kram!

årstidens bästa sa...

♥ ♥ ♥

Kram till Dig idag.
Linda

Mirre sa...

Trevlig alla hjärtans dag till er idag

P & K