måndag 13 december 2010

Parta Kajja!

I lördags var det fest med laget efter en riktig piss förlust!! Förstår Edsbyns glädje med tanke på att dom inte borde ha vunnit.... då de egentligen inte ens är hälften så bra som vi:)
Men den 8:e smäller det igen och då blir det en VINST!!!
Efterråt var det fest, jätte mys och skoj!! Men synd att man vart lite rund om fötterna ju senare klockan slog, kanske kunde ha låtit bli drinkarna och shotsen på krogen:)
Igår var en pyssel söndag med julklappar och mannen storstädade bland papperna:)
Och igår insåg jag även hur stor min LILLA kille börjar bli:)

Han ville inte sova på kvällen heller:)

Idag kom bakfylleångesten smygandes i bilen till jobbet och sen i em är det lucia på dagen med Melwin... förra året var jag ej där, han tjatade då om vart jag var och frågade nu om jag kommer i år och såklart jag kommer när han ber om det, vare sig jag får eller inte:)

Kram på Er alla kära bloggläsare!!

3 kommentarer:

Familjen A. sa...

Åh skoj med fest, blir ju inte så ofta nu för tiden när man är mamma. Så då tycker jag att man får bli lite rund om fötterna. ;-)

Hoppas ni får en fin Lucia!

Kramar

Mirre sa...

Ohh vad härligt med lita firande, härliga bilder också

Så söt Lowe är då, hehe
kramar

årstidens bästa sa...

Låter trevligt det där med fest!

Bara så du vet har gått å blivit kär på sistone.Kär i 2par sockor som är ljuvliga.Vågar jag skriva att jag till och med sover i dem!??

Stort TACK!

Kram
Linda