måndag 20 december 2010

Juletid...

... Julafton närmar sig med stormsteg och jag har varit snäll så jag ser fram emot alla julklappar som jag kommer få...haha!

Jag själv har inte riktigt köpt klart alla julklappar, utan jag har något till Lowe kvar sen är det fixat... jag och Mikael ska ut någon dag denna vecka, vi kan bara inte komma överrens om vilken:)

Vilket snöoväder det är hos oss i detta avlånga land då, det var inte kul att sätta sig i bilen i morse och åka till Falun, hade min jobbdag i Falun idag så det var bara att brumma försiktigt! Hade en trevlig och annolunda dag även fast den mestadels innehöll kartong som vanligt!

Har Ni alla köpt klart alla julklappar?
Vad ska man köpa åt en liten som inte har några önskemål eller krav?? Vet inte alls vad vi ska hitta på åt Lowe:(

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid mannen, mysa och kolla på första avsnittet av Mordet i Sandhamn... tror verkligen att det komme vara en jätte bra serie/film!!

Har uppdaterat fotobloggen, blogg.brofoto.se

Må gott alla underbara!
Kram

6 kommentarer:

Familjen A. sa...

Jag är klar med julklapparna, så skönt. Mitt problem är att hitta och hinna hitta något till mig själv att ha på mig. ;-)

Och det där med att handla till de små är svårt, tyckte jag till Astrid oxå. Hon får leksaker kritor kläder och en lekhjälm, både nytta och nöje alltså.

Hoppas ni kommer på något riktigt bra till lillkillen.

Kramar

Mirre sa...

Kikade också på den serien, tycker den var helt ok, inte superbra. Men man ska allt kika på alla avsnitt

Ja hualigen vilket väder
kramar

Mirre sa...

Hejsan ohh tackar, klart att du skulle få ett julkort, ohh tackar för de oerhört fina orden om Bellman och mig, du är en glädjekälla som sprider energi

Hoppas att allt är bra idag?
kramar

Mirre sa...

Ohh vilken perfekt julklapp, det låter ju som handen i handsken för dig =D.

Det är bara bra med mig, kom hem från att ha jobbat nu och har hela eftermiddagen ledig, great =D

Men dock ska jag börja julstäda här hemma, har inte börjat än, men tycker att då man har hund hinner det lortas ner om man börjar för tidigt igen =D

kramar

årstidens bästa sa...

Hallå där......

Här är det Ernst som hägrar just nu.....

Japp jag är klar!
Med paketen alltså.
:)

Hoppas Ni kommer fram till något paket till den lilla sonen.

Härmed önskar jag dig och Din familj en alldeles fantastisk FIN Jul!

Kram
Linda

Lina sa...

Leksaker blir det här! Kläder har jag liksom som en liten oskriven regel att inte köpa i julklapp eller present, inte för ens han önskar sig det själv dvs. Inte av oss, mamma o pappa alltså. Det tycker jag att han ska få ändå. Så i julklapp kommer han bara få sånt som han 'märker' av själv nu. Som nya leksaker :)

God jul på er hela familjen! Kram Lina